Tuesday, April 24, 2012

GOLDBAR GCP








Gred: 999.99
Berat: 1g, 10g, 20g, 50g, 100g


2 Responses to “GOLDBAR GCP”

  • Unknown says:
    June 11, 2012 at 8:48 PM

    kepada pihak pengurusan GCP.sy ingin bertanya.mengapa harga beli gold bar dan harga jual begitu ketara.sedangkan gold bar tersebut tidak perlu berubah bentuk (kos peleburan semula) begitu juga dgn bar2 yang lain...agak merugikan pembeli.

  • Ahsanulkalam says:
    June 11, 2012 at 11:30 PM

    Tahniah kerana berminat dalam pelaburan emas. Untuk pengetahuan saudara, sememangnya dlm urusan jual beli emas, akan ada perbezaan begitu. Ini dinamakan sbg spread. Spread ialah perbezaan antara harga jualan dan harga belian emas. Harga jualan ialah harga yang syarikat atau institusi yang menjual emas gunakan semasa menjual emas kepada kita. Manakala harga belian ialah harga yang syarikat atau institusi yang menjual emas gunakan semasa membeli semula emas daripada kita. Sbg contoh, jika anda beli emas di kedai hari ini, dan tiba2 anda nak jual semula kepada kedai yg sama keesokan harinya, sudah tentu harganya akan sangat berbeza. Itulah konsep jual beli emas, yg memerlukan jangka masa panjang untuk mendapat keuntungan (itu pun berdasarkan kpd harga emas yg semakin menaik).

    Spread harga yang ditawarkan GCP agak tinggi kerana GCP ingin mendidik masyarakat supaya menyimpan emas untuk jangka masa panjang. Sebagai alternatif utk mendapatkan spread yang rendah, anda boleh menyertai keluarga GCP sebagai pengedar dgn hanya RM1000 sahaja. Pelbagai keistimewaan yg anda akan dapat termasuklah membeli emas dgn harga yang rendah (diskaun sehingga 10% dari harga yang dipaparkan di atas), spread harga yang rendah, kos penghantaran percuma seumur hidup, seminar percuma dan byk lagi. Untuk pendaftaran sebagai pengedar, boleh layari di sini http://beli-emas-online.blogspot.com/p/pendaftaran-agen-gcp.html

Post a Comment

 

Pengedar Berdaftar GCP

AD3135
AD3135 Muhammad Khairi bin Saad

Tentang Kami

beli-emas-online.blogspot.com dimiliki dan diuruskan sepenuhnya oleh Mekar Prima Trading (002059453-T) yang menjalankan perniagaan jual beli emas GCP.